Jetlag & shopping

Godmorgon!
Igår lyckades jag med att sova ända till halv nio, men idag gick det lite sämre då jag vaknade kvart i sju och absolut inte kunde somna om.
Johan sover fortfarande och mamma har redan åkt till jobbet. Så här sitter jag och har inte så mycket att göra.
Igår var vi på Philadelphia Premium Outlets och shoppade. Herregud vad mycket grejer vi fick med oss tillbaka. Jag köpte bland annat tre väskor, två par solglasögon, ett par skor, två par shorts, en kjol, två klänningar, linnen, örhängen och armband.
Idag var tanken egentligen att vi skulle lägga oss vid poolen, men vi får se hur vädret blir. Varmt som sjutton är det redan nu, halv åtta på morgonen, men det ser ganska mulet ut..
Kanske får det bli King of Prussia Mall istället.. vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0