King of Prussia Mall

Nu jobbar jag sista jobbpasset och efter det ska jag iväg till Slottskogsrinken för sista ispasset innan det bär av till USA imorgon bitti.
När det varit lungt på jobbet idag har jag ägnat mig lite åt att kolla in affärerna på King of Prussia Mall.
Det är ett enormt köpcenter som ligger ca 5-10 minuter från där mamma bor.
Shoppingcentret består av tre olika delar, varav två av dem har två våningar.. för att ge er ett hum om storleken kan jag ju säga att jag hunnit gå igenom övervåningen på en av byggnaderna, alltså 1/5, och bara där strukit över 29 affärer som jag vill gå till..
Det är det största shoppingcentret på USA:s östkust, och sett till ytan är det det största i hela USA.
Som ni nog förstår får man spendera x antal timmar för att ta sig igenom hela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0