Ett nytt försök

Kanske ska jag göra mitt typ hundrade försök till en mer aktiv blogg. Brukar ju gå sådär, men men.. Försöka en gång till kan man ju alltid. Jag hade en jättehärlig lördag igår. Mötte Sofie vid tio för att gå och ta en titt på "Kungälv meet Camden marker". Garagesale i parkeringshuset under klocktornet. Var dock inte så mycket att ha utan bara galet mycket folk, så vi gick och satte oss på Café nyfiken ett tag istället. Sedan var det dags för kalas hos Johans kusin. Blev några riktigt sköna timmar i solen på altanen, med god mat och fika och trevligt sällskap. Men oj vad vi fick springa efter lilla Melwin som är lite mer än ett år. När vi kom hem rensade jag i min garderob. Resulterade i en hel del som ska slängas (skänkas), och så fort Tradera appen på iphonen vill samarbeta med mig kommer det komma upp en hel del där också. Nu blir det lite plugg och sedan dags för uppvisning och träning i eftermiddag. Om tre veckor är VM redan över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0