Fredag på Itrim

Idag är det sjukt lugnt på jobbet.
Nästan så att det är lite tråkigt, finns inget att göra ju.
Det är nog första gången jag jobbar en fredag och det märks verkligen skillnad att vi inte har några hälsouppföljningar eller gruppträffar på fredagar.

Vår redovisning i skolan imorse blev inställd pga att vår handledare blivit magsjuk.
Lite skönt kan ju  tyckas med tanke på att jag skulle ha en så fullspäckad dag, men fick ju inte reda på detta förrän jag kom till skolan.
Vi har ganska mycket inplanerat resten av terminen, så att hitta ett nytt datum som passa för alla kommer inte bli lätt för kursansvarig.
Jag och Therese hann plugga lite sjukdomslära istället, vilket väl inte heller var fel.

Någon kanske har missat vart det är jag börjat jobba.
Det är iallafall på Itrim Nordstaden.
Itrim är en motions- och viktminskningskedja.
Det är extremt roligt och inspirerande att jobba här och se alla fantastiska resultat som kunderna gör.
Här finns en lista med personer som bloggar om sin resa med Itrim.
Läs och bli insprirerad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0