Frukost framför TV:n inför busy day

Sitter i soffan med en kaffekopp och tittar på Gomorron Sverige som har hälso- och viktspecial.
Inga nyheter för mig direkt, men det är alltid intressant att höra hur saker framställs.
Om en stund ska det också komma en gäst som varit kund hos Itrim. Jag vet inte alls på vilket sätt det ska vinklas, om hon är nöjd eller missnöjd över vår verksamhet.
Intressant att höra ska det bli iallafall.

Idag har jag ganska mycket att göra. Imorgon ska vi ha en redovisning.
Jag har intervjuat pappa om allt han ätit dagen innan, och imorgon ska vi alltså ha redovisning, och då ska jag ha lagat upp all den maten som han ätit.
Som tur är har ju min far inga superkulinariska kunskaper, så det är inga avancerade grejer jag ska göra, men det blir ju såklart en del meck för att få ihop maten från en hel dag ändå.

Sedan har jag även tvätttid och det hade inte vart fel om man han med lite tentaplugg. Och detta ska helst hinnas med innan klockan fyra, för då ska jag åka och jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0