Jobbsöndag

Idag gör jag min första öppning på jobbet.
Eftersom jag inte var helt hundra på allt så åkte jag hit lite tidigare så jag säkert skulle hinna med allt som ska göras innan det är dags för öppning.
Onödigt!!
Nu sitter jag här och har inget att göra.

Igår skulle jag och Sofie ut och sprungit igen, precis som förra lördagen. Men det blev inget med det. Jag lyckades nämligen med konststycket att försova mig.
Skulle hämtat upp henne klockan nio, och jag vaknade tio över nio.
Måste totalt ha stängt av mobilalarmet i sömnen.
Dagen blev bra iallafall, jag lyckades släpa mig ut själv istället på en lung löptur på ca 9 km. Kändes riktigt bra faktiskt.. en vecka kvar till varvet nu...

Sedan åkte vi ut till Johans kusin på en liten fika. Var mysigt att träffa Erika och Christoffer, och inte minst lilla Tore. Tyvärr var han sjuk så han var lite trött... stackarn.
Kvällen avslutades med god mat och Eurovision hemma hos mamma och pappa. Idag åker mamma tillbaka till USA så nu blir man inte bjuden på mat på ett tag igen.

Imorgon åker jag dessutom till Stockholm på utbildning i fem dagar.
Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0