Långpass i solen

Har precis fått lite frukost i magen. Ska snart möta upp Sofie så ska vi ut och springa lite.
Kommer nog tyvärr bli det enda långpasset innan Varvet.

Det ska bli lite intressant att se hur Varvet går i år. Har ju aldrig haft någon lång tid på mig att förbereda mig, med tanke på att VM alltid går i mitten av April, och innan dess är det inte tal om att lägga någon energi på att gå ut och springa. Men i år har löpträningen vart sämre än båda mina två tidigare år.
Men, men.. vi får se helt enkelt.
Idag är som sagt mer eller mindre sista chansen för oss att få till något som ens kan liknas vid ett långpass. Har inte helt bestämt hur långt det ska bli, men runt en 15 km iallafall.

Allt handlar ju om sitt sammanhang. 15 km är onekligen ganska långt för mig, men om jag tänker tillbaka på en diskussion från igår så känns det lite abborlunda.
Min nya chef håller på med ultratriathlon. Han skulle också köra ett långpass idag.
På cykel förvisso. Runt Vänern. 55 mil i runda slängar!!
Då kändes 1,5 mil plötsligt ganska så fjuttigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0