Godmorgon!

Eller godmorgon kanske man inte kan säga... klockan är ju faktiskt halv tolv.. men jag sitter iallafall här och äter frukost.
Det här med "lediga" dagar är inte riktigt bra för mig, då jag lätt vänder på dygnet direkt.
Men, men.. får gjort en hel del under dagarna i vilket fall, så det är väl huvudsaken.
Idag har jag skrivit en lång lista på vad som ska göras. Framförallt är det plugg och städning som står på schemat.
Nu verkar stormen ha lugnat sig lite. Igår var vi ute en sväng och tittade till båten som fortfarande ligger i havet.
Höll på att blåsa bort där ute.. men oj vad häftigt havet blir när det är sånt väder..
Tog tyvärr bara denna bilden. Här ligger båtarna ändå ganska skyddat. Mycket större vågor var det på andra sidan berget..

Kommentarer
Postat av: Chanel Purses

it is very good



2011-09-23 @ 14:50:03
URL: http://www.onlines-chanelbags.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0