Hemmavecka

Det har helt klart sina fördelar med att ha en lärare som egentligen hör hemma på ett annat universitet, nån helt annanstans i Sverige. Det resulterade nämligen i en hel vecka utan schemalagd undervisning. En liten, liten hemuppgift fick vi. Men den är inte större än att flera av mina klasskompisar (som inte har en idrott som håller dem fast här hemma) dragit iväg på sista minuten resor eller åkt hem till sina familjer runt om i Sverige.
Ledigt blir det dock inte för mig ändå, då jag ju läser två distanskurser parallellt med den kurs jag läser i skolan. Så denna vecka passar perfekt att ta igen lite av det jag inte hunnit med.
Sitter för tillfället och läser idrottspsykologi, vilket måste vara ett av de mest intressanta ämnen jag läst hittills. Mycket plugg ändå alltså den här veckan, men hemma i soffan med myskläder.. helt ok!

Kommentarer
Postat av: Chanel Purses

it is very good



2011-09-23 @ 14:32:39
URL: http://www.onlines-chanelbags.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0