Kvinnor som dras till farliga män

Har ägnat den senaste timmen åt att städa lägenheten och samtidigt lyssna på gårdagens avsnitt av Cissi Wallin på Radio ett. Cissi Wallin har många åsikter som jag inte håller med om, men att hon nästan alltid gör bra radio är något som inte går att diskutera.
Gårdagens avsnitt handlar om kvinnor som dras till farliga män, och Cissi hade besök i studion av Lady Dahmer som brevväxlar med seriemördare i USA. Mycket intressant ämne!
I Lady Dahmers fall handlar det inte på något sätt om något sexuellt, och jag kan absolut förstå att man kan se en spänning i att få kontakt med dessa människor, även om jag inte skulle få för mig att själv göra det.
Programmet kan ni själva höra här.
Cissi Wallin gör nästan alltid superbra radio och har ofta intressanta gäster med i studion.

Kommentarer
Postat av: Chanel Purses

it is very good



2011-09-23 @ 14:30:42
URL: http://www.onlines-chanelbags.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0