2012

Nytt år har det hunnit bli sedan jag skrev sist.
Vi har verkligen fått oss en omstart eftersom vi flyttade i mellandagarna.
Numer bor vi i hus och dessutom på landet. Stora omställningar, men hittils har det bara varit positivt.
Lite långt känns det förstås att åka till träningen, men det är inte många månader kvar nu.
Sommaren här ute kommer bli helt underbar.


Det nya året firade vi in tillsammans med min vän Hanna hemma hos hennes föräldrar som bor på gångavstånd från vårt nya hus. God mat och trevligt sällskap precis som det ska vara på nyår.


Vardagsrutinerna har inte riktigt kommit igång än eftersom jag inte börjar skolan igen förrän den 19:e och Johan också varit ledig lite emellanåt, men imorgon är det måndag igen och jag antar att det kickar igång igen på allvar.


Jag hoppas på att 2012 blir ett bättre bloggår än 2011. Jag tycker det är väligt roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, så jag ska verkligen försöka göra mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0