Bilddagbok

Fick tips av Sofie om en rolig sida idag. www.bilddagboken.se skoj skoj, så har lagt upp massa bilder där nu. Annars har det verkligen inte hänt mycket idag. Vaknade typ vid tre, haha, men så var ja ju uppe typ hela natten och läste om Tille också, så då blev det så.
Har städat iallafall, och städat lite i min garderob. Har massa kläder som jag aldrig använder och som nästan är nya. Ska kanske sälja dem på nätet...
Sen va ja och tränade lite till uppvisningen, jag och Nenne ska göra ett musse och mimmi nummer som vi gjorde förra året också, hehe, rätt skoj tror jag =)
Sen var Patrick här en stund och tjötade.
Ska fika imorn med Anna från jobbet, det ska bli skoj... får nog sova lite nu då så ja inte försover mig, hehe.. ska träffas klockan ett  =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0