I want!!

Åh, jag vill ha den HÄR. Ganska onödig sak egentligen, men sååå söt, och perfekt i min apsamling. Jo, ja samlar ju faktiskt på apor.. mest gosedjurs apor, men, men.. den hade lätt platsat =)

Helgen har vart ok. Fredagen va jättetrevlig, började ju med att det var helt underbart väder. Jag va å fika på dagen me Anna och Camilla från jobbet. satt ute i solen å hade det gött å skvallrade. Var helt sjukt mva mycket sammanträffande det finns i denna lilla värld =P
På kvällen va ja hos Dennis å "festa". Om man nu kan säga så när det var så få personer, men riktigt skoj var det. Sen slutade det inte lika bra, eftersom en person som betyder väldigt mycket för mig blev både arg och besviken på mig. Men, men, jag tror att det är löst nu. Hoppas det iallafall. Blev inte mycket sovit iallafall, kom väl hem vid sju till Dennis kompis där vi skulle sova, å sen låg vi där å snacka länge, så sov väl kanske en timme mellan tio och elva kanske =P

Igår såg jag Ice Age 2 me två killkompisar, men jag änna somnade hela tiden, så har ingen aning om ifall den var bra.

Idag var det träning, och audition. Och Sofie ska börja åka med oss, så roligt. Har gått ett år när vi inte åkt i samma lag nu, å det ska bli så skoj att vi e i samma lag igen.



.:ibland säger jag saker jag inte menar, och ibland menar jag saker som jag inte säger:.

Kommentarer
Postat av: therese

haha vilken söting!

2006-04-24 @ 11:36:05
URL: http://joo-mee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0