Tille

Oh, nu är klockan halv fem och jag borde sovit för länge sedan, men började läsa Tilles blogg, och kunde bara inte sluta. Så fruktansvärt sorgligt. Han var så himla liten på de sista bilderna, så smal men det var inte konstigt, hans mamma skrev att han ibland bara åt två teskedar vatten på hela dygnet.
Har gråtit massor, det känns så himla orättvist att det ska vara så att små barn ska dö.
I bloggens gästbok hittade jag även en sida där man kunde tända ett ljus för folk som har gått bort. Så det gjorde jag förstås.
Var tvungen att bli medlem på den sidan där dom hade sin blogg för att kunna skriva något till dem, men det gjorde jag förstås, ville gärna skriva till hans mamma. Dessutom höll hon på med en bok om hans liv, och jag ville fråga hur man kan köpa den. Pengarna skulle gå till en förening dom startat om hans sjukdom.

******

En annan fin länk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0