Lat?!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Längtar tills mitt nya jobb börjar så det blir lite ordning på mig. Som det är nu är det lätt att dagarna bara rinner iväg utan att man gör nånting, men det är bara för att jag inte jobbar, och typ alla andra jobbar.. Veckorna innan har mina kompisar haft semester, och då har det vart gejer att göra varje dag, men, men..
Kan säkert få jobba mer på mitt gamla jobb nu, men nej.. e så trött på det där. Lathet brukar inte vara min grej, men jaa, sånt som är tråkigt drar jag mig ju ofta för att göra..

Igår var det träning, as usual. En riktigt rolig träning var det, så det var gött.. känns så mycket lättare då. Sen somnade jag gott, för kvällen fick ett riktigt bra avslut, och ett sms som jag läste typ 10 gånger.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0