Perfekt?

Ibland känns allt perfekt... typ igår fick jag två olika telefonsamtal som gjorde mig väldigt väldigt glad, på mindre än en halvtimme..  snacka om energi man fick till träningen.. fast den gick sååå långsamt, eftersom jag ville hem igen så fort som möjligt =P

Idag gick jag upp skittidigt, för jag skulle skjutsa till jobbet, kom väl hem vid kvart över sju igen så då gick jag å la mig och sov till typ tolv när Daniel ringde å väckte mig..
Daniel å jag har det inte så lätt.. vi har samma problem, fast ändå inte.. på ett sätt e de samma, fast ändå är det helt helt olika..

Imorgon ska jag jobba, seeegt, men det är min sista dag på Maxi.. om jag inte får nån extra nästa vecka eller så då.. men det är den sista schemalagda iallafall.. Har trivts jättebra där, men är såå trött på det..

Du är den bästa..!!!
Missing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0