Sushi och latte

Har träffat min lilla Ellen som jag inte sett på hela sommaren.
Mycket trevligt! Kan inte fatta att hon sticker ifrån mig å drar till London om två veckor, men, men... I'll be visiting her... var så säker... så fort jag får en ledig helg från träningen så sticker jag..
Vi strosade lite i stan, sen gick vi till Super Sushi (haha, ja veeet, det låter värsta b, men det e skitgott) å käkade, å sen blev de en latte på uteserveringen på capuccino... mycket trevlig dag =)

Va e oddsen på att vi sitter i en halvtimme å snackar om Ellens sommarflirt, som hon ALDRIG har sett i GBG på typ fyra år, trots att båda bor där.. å typ 5 min efter att vi snackat klart om det så går han förbi... Hm.. destiny?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0