Vaken!

Jag är sämst på att komma i säng tidigt.. Jag förstår inte varför jag aldrig är trött när det är dags att sova.
Gick upp kvart i sju imorse, och har tränat 7½ (!) timme idag, två ispass å ett danspass.
Jag borde vara helt slut..
Men nähä, sitter här och är klarvaken..  pratar på MSN med Anna.. en gammal kompis från högstadiet.
Vi umgås inte alls nu, men då var vi oskiljaktiga.
Rätt tråkigt ändå, när det är sådär, att man bara glider ifrån folk..
Jaja, morgonträning imorgon också, så det kanske är bäst att försöka sova..
Sen är det ju fredag imorgon. Tränar klockan tio på lördag, så det blir inget party för mig imorgon, men nånting kanske man skulle kunna hitta på.. vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: pauline

jaa! det ordspråket är bland de bästa som finns :) värt att tänka på ibland!

allt bra med dig annars?

2006-08-18 @ 10:31:12
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0