146

146 gånger har min blogg blivit besökt.. det är lite spännande.. för man har ju ingen aning om vad det är för folk som kollar in..
Någon av er som råkar läsa det här kanske har lite mer koll på det här än vad jag har och kan berätta vad som menas med unika besökare... hade vart intressant att veta det iallafall..

Idag har jag städat mitt rum.. inte jätenoga dock, men plockat bort lite å så, å det är ganska duktigt för att vara mig =) Har sytt massa paljetter.. och vart hos tandläkaren.. Fy fasen va dyrt det var.. om jag typ hade bott själv och varit en fattig student så hade jag nog inte gått dit.. skitdyrt jue.. men nu bor jag ju tyvärr fortfarande hemma, fast med en snäll mamma som gärna vill att jag ska ha fina tänder och betalade det lilla kalaset *tackar*

Träning ida, så missade hockeyn som vanligt.. bläääää!! Och jag ville sååå gärna se igår.. hälften av mina kompisar säger att de va jättepinsamt och att Sverige absolut la sig.. och hälften säger att dom nog bara hade en dålig dag.. svårt för mig att avgöra som inte såg jue, men hade dom väldigt gärna velat vinna så hade ju säkert Henke fått stå i mål iaf.. jaja.. det finns väl viktigare saker att grubbla över...

Jag och Daniel skulle egentligen gått en promenix nu efter träningen, men snön vräker ju ner.. så det blev inget med det.. har kollat på invasion och sytt paljetter istället.. gaaah, klänningen blir aldrig färdig.. Men invasion är superspännande.. vill bara se meeeeer.
Ringde mamma vid tio i nio å bad henne spela in OC klockan nio.. när ja kom hem å fråga om hon gjort de så sa hon: ja, men ja glömde de först, kom på det vid tjugo över..
*suck* hur kan man glömma något som man ska göra med en gång..?? jaja.. tror min bror har alla avsnitt på datorn..
Natti natti!

.:if I could rearrange the alphabet, I'd put "U" and "I" together:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0