Alla Hjärtans Dag..!!

Jahopp, fjortonde februari idag då.. Min älskling är i lumpen, så lämpligt! Not!! Men, men, jag ska nog överleva det här ändå.. saknar honom lite, men jag håller iaf på med en liten överraskning till honom. Oddsen att han kommer läsa här är sjukt små, men tänker inte avslöja något ändå.

Men något alla hjärtans dags firande blir det iallafall inte för mig idag :(
Har fikat en liten stund med Dennis iallafall, det var ju trevligt. Sen har jag handlat lite, det är rätt bra när mor och far är bortresta och har lämnat sitt ICA-kort, för då kan man köpa lite onödiga saker som jag inte ville lägga pengar på själv :P
Tillexmpel jättefint glitterlim som jag ska ha i mitt album =)

Om en halvtimme ska jag åka till träningen. Jag är lite arg att jag inte kan kolla på konståkningen, den börjar sju... Koffe åker som nummer sex tror jag, precis när vi sitter i bilen.. *suck* Får väl spela in, men det är inte lika roligt då. Får väl stoppa nåt i magen nu så jag orkar träna me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0