Frågor & Svar

Okej, har så sjukt tråkigt.. så..

Senast sedda film - Brokeback Mountain på bio för några timmar sen
Senast köpta skiva - Oh, minns absolut inte, flera år sedan
Sparar till - hm, jag e inte så bra på det :P
Väntar på - helgen så min pojke kommer hem
Pålägg som gäller - hm.. skinka
Dagens dryck - te, apelsinjuice, vatten och cola light
Senaste boken du läste - Det sista beviset
Senaste maträtten du åt - en morotskaka om det räknas, annars pastagratäng =)
Senaste klädesplagget du bar - fornarina jeans, vitt linne och gul v-ringad tröja
Senaste repliken du yttrade - sov gott, puss hej då
Senaste personen du pratade i telefon med - hanna
Senaste personen du fick brev av - hm.. vet inte, riktigt brev? jonas tror jag
Senaste gången du sov - i natt...
Senaste saken du köpte - popcorn innan bion
Vad har du gjort idag - sovit för länge, pratat i tel, bakat bröd, lagat mat, bloggat, fikat, vart på bio
Gillar du svarta kläder - jadå
Hur tidigt stiger du upp - hm, vid 10 om jag inte jobbar eller ska till skolan
Vilken färg har du på håret - blont och lite mörkare slingor i
Vad har du för färg på ögonen - blå
Är du uppväxt i stan eller på landet - hm.. inget av det...
Hur många par skor har du - uppdaterar detta svar imorgon
Var har du ont - faktiskt ingen stans just nu *happy*
Kan du stå på händer - mot en vägg :P
Vad lyssnar du på för musik nu - lionking - the circle of life
Vad tycker du om idrott - can't live without it
Vad har du för klocka - silvrig calvin klein klocka med diamanter (eller nåt glittrigt iaf)´, stundetpresent från mor å far
Sämsta sport - iaf inte konståkning, som det stod i slitz *morr*

Kommentarer
Postat av: whileiwasdrunk

haha, hej på dig själv =) kul att träffas...eller vad man nu gör här!

simma lugnt!

2006-02-16 @ 04:43:29
URL: http://whileiwasdrunk.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej! skoj att du läst min blogg ;)

2006-02-16 @ 09:37:59
URL: http://sofia84.blogg.se
Postat av: F

Kolla under min kategori listor. Där finns mer sånna här :)

2006-03-03 @ 19:40:46
URL: http://freddeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0