God morning!

Hm.. ja fattar inte, har skrivit både i måndags och igår, men dom inläggen verkar vara helt borta nu :(
Jaja.. det e väl inte så mkt att göra åt den saken.
Idag gick jag upp tidigt för att köra mamma till jobbet, så nu har ja bilen hela dagen.. :) inte för att jag ska göra nåt speciellt egentligen, ska till tandläkaren sen bara.. kul kul..

Igår när jag var i ishallen och tränade extra så kom Anna min gamla bästis från högstadiet plötsligt in där.. hon hade tydligen städat eller vad det nu var.. men vi började snacka iallafall.. Vi har inte träffats på flera år, bara typ sagt hej och så.. me nu gick vi tyill Nyfiken och fikade, mycket skoj.. vi har gjort så mycket sjuka saker ihop alltså, så det va ju lite att prata och skratta åt.. Träffade två av hennes kompisar där också, Johan och Martin.. dom var rätt kul också..

Stör mig på att jag missade hockeyn igår eftersom vi hade träning.. har iof missat typ alla matcher, men jag ville se igår efter alla diskussioner..

Igår var Dennis och hans kompis på nån modellgrej i Nordstan.. dom blev typ sminkade och sånt å sen tog dom massa kort å sen fick man köpa dom.. kostade inget alls.. ja, utom för att köpa korten då såklart.. blev skitbra bilder, verkade jätteproffsigt.. jag vill me ha sånna bilder, hehe, verkar askul jue..
Nu ska jag sy paljetter... grattis Elli, rolig sysselsättning!!!

.:impossible is a word to be found only in the dictionary of fools:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0