GULD!!!

Gött e de!!!! Fick öntligen se en match, hehe, grymma dom va.. Henke e ju bäst :)that's my man!!!! =)
Jag gillar Pebben också.. han handlar trots allt sin mat av mig på Ica Maxi, hehe... åsså va ja ihop me hans lillebror när ja gick i femman... haha..
Japp, gött å se... jag och Jonas va hemma hos Ted, så ja kolla me alla killarna... dom var riktigt snälla trots allt, Olle hade ju lite elaka kommentarer till mig ibland, men det var skoj va de..

Igår efter att ja vart i ishallen hela dagen så va ja duktig å sydde lite paljetter.. och sen kom Hanna till mig för att vi skulle åka till Sofie.. Kollade melodifestivalen.. alla låtar va jättedåliga tycker jag.. Min kompis skulle egentligen ha sjungt den låten som Niklas Wahlgren gjorde, men sen ville han inte det... Det var väl verkligen tur, för att isåfall hade han inte fått nån bra start på sin karriär.. den va jättedålig tycker jag..
Sen spelade vi lite spel, och sen kom Hanna på att hon kanske skulle kolla bussarna så hon skulle komma hem för hon skulle jobba ida... Jahopp, det var ju inte så lätt gjort, för det gick visst inga bra bussar alls.. Martin erbjöd sig att köra hem Hanna om nån följde me så han slapp åka själv tebax, så ja å Jonas hängde med.. Och på vägen tillbaka skulle vi hämta min brorsa å hans tjej på en fest å köra hem dem till henne..
Vi åkte väl vid tjugo över tolv från stenungsund typ.. allt gick bra hem till hanna och sen till kode för att hämta dem.. festen va typ mitt ute i skogen, så min bror hade knappat in adressen på pappas GPS, så de skulle ju inte va några problem, så i följde bara anvisningarna hela tiden, å sen kom vi fram till en grind... Martin skulle egentligen hämta sina föräldrar ute på tjörn vid ett, men hade sagt att det nog skulle bli vid halv två.. nu började klockan närma sig halv två..
Jag ringde till brorsan och det var en jävla massa vel.. festen va tydligen på andra sidan den här grinden som vi inte kunde komma förbi, så egentligen skulle man köra in från andra hållet.. inte direkt va GPS:en sa... Jonas å Martin va skitförbannade, och ja va assur på lillebror.. Tillslut fatta han vad de va för grind ja mena, så dom började gå dit.. de va lååångt, och dom hade vart på hawaiifest, så tillslut kom dom fram till bilen, Jonas (lillebror) med badshorts och uppknäppt skjorta (pucko som inte ens stänge skjortan eller jackan), och sara i kort kort strandkjol, bikini och jacka... halkat hade dom gjort på vägen också.. haha, stackarna... sara va asfull också.. de va lite kul trots allt...

Jag och Jonas skulle egentligen tillbaka till Sofie och spela ett annat spel me henne å Jocke.. men nej, det la vi allt ner.. åkte hem och sov istället...

.:people who never try, never fall, but they'll never fly either:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0