Plugg

Oh, har äntligen hittat vad jag vill plugga... Idrottsvetenskapligt program, på Göteborgs universitet..   Verkar jätteintressant... dock har ja inte tillräckligt högt snitt för tillfället.. så får fundera lite på det här nu.. var väl typ en halvtimme sen jag hittade det eller nåt, så har inte kommit på några snilleblixtar ännu :P

Träffade en gammal killkompis i affären i veckan, och han skulle plugga i Falun till hösten, nåt som hette Sport Management. Verkade skitskoj, för jag kollade det på internet.. men det finns visst bara i Falun och i Växjö.. så det skulle ju isåfall få bli efter min isprinssesa karriär.. men visade det för mamma förut idag, och då sa hon att hon hört nåt om det där på GBG universitet.. Oh, blev så peppad nu va :)

Idag har jag och Dennis bakat bullar.. hehe, superbra blev dom..  Sen lagade han mat också, nudlar och köttbullar.. hehe, advanced :P ne, men det var gott och jag blev mätt..
Sen åkte jag till träningen, och missade curling finalen.. fan, jag har nog missat allt som vart spännande på OS typ.. Igår försökte vi lyssna på radion på väg till träningen hur det gick för Anja, men var självklart framme vid ishallen långt innan det var hennes tur att åka..

Jaja, bra har det ju gått för Sverige iallafall... verkar sååå kul att vara där.. Våran tränare som var där nere med Kristoffer har berättat massa coola saker.. Åååh, tänk om teamåkning kunde vart en OS-gren..
Hoppas, hoppas på demo-sport i Vancouver...
.:there's no "I" in TEAM:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0