resedagbok

Oh, igår gjorde jag ett misstag... jag frågade Ellen om hennes bror å hans kompisar som e ute å reser har nån sida på resedagboken.. Japp, de hade dem, å de e ju iof jättekul å se va de skriver å på deras bilder å så.. Men nu har ja ju TRE stycken å kolla på där, vilket betyder att nån har uppdaterat typ varje dag.. Åååh, man blir ju så avundsjuk.. men, men.. det får bli efter min karriär som isprinsessa :P

Hm, skulle gått ut ikväll me sofie å sofie, men nu skrev en av dem att hon inte kunde följa me.. tråååkigt.. hoppas vi går ut ändå, för jag vill det.. sen kommer det nog inte bli så mycket mer party förrän efter VM så det gäller väl att passa på :P

Ska fixa lite å äta nu..

.:fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0