snowboards

Sitter å tittar på sowboard, åh gud så härligt, jag vill också.. å min familj är i fjällen, så avsundsjuk va.. men jag får ju vara hemma å träna... ska väl iof inte klaga, jag har faktiskt fått åka snowboard denna vintern ju, en hel dag, och i alperna till å me.. när vi var på träningsläger i Österrike.

Blir lite fundersam bara.. när SOK skulle bestämma om Kristoffer skulle få åka eller inte så hette det ju tydligen att man skulle kunna komma bland dom 8:a bästa, eller ha en tillräcklig lovande framtid för att man skulle kunna se OS som en övning inför framtiden.. det var tydligen nån grej som Svenska Olympiska Komittén hade.. i alla sporter då antar jag. Sverige hade tre st med i snowboarden idag, först gick 32 st vidare från första kvalet å då kom alla 3 med (BRA!) sen åkte alla i heat om fyra, där de två bästa från varje gick vidare och där var det bara en svensk som klarade sig.. och enligt kommentatorn var han tydligen värsta otippad.. hehe, men de va ju kul iaf.
Jag tycker de va jätteduktiga, och jag tycker bara det är kul att sverige har många med, men jag hade ju fått damp om jag såg det och Koffe inte hade fått åka dit..
Nu fick han ju det, så nu är jag iallafall nöjd :)

Har sytt massa paljetter nu på tävlingsklänningen, sååå segt, men så duktigt av mig :) Lite mat nu, å sen åka till träningen..

.:some people dream big, others go out and work hard:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0