VÅÅÅR!!!

Kan inte snön försvinna nu..
Jag vill verkligen använda mina nya lacoste skor, men dom har redan blivit lite fula för att jag inte har kunnat hålla mig..
Det är inget bra väder för vita lacoste skor nu... men jag viiiiillll!!!

Hehe, märkte en rolig grej i natt...
Daniel har vägrat tala om för mig vad hans nya flickvän heter på nattstad, bara för att han vet att jag är universums mest nyfikna person. Men inatt så kollade jag mina besökare och när jag gick in på en av dem förstod jag att det var hon.. Hihi.. där fick du Daniel :P
Men hon var ju jättesöt, så nu e ja allt glad för hans skull :)

.:today is tomorrow what you worried about yesterday:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0