Födelsedagsfest

Japp.. imorrn gäller det.. då e de fest =)
Gästlistan börjar bli rätt lång... Väldigt mycket längre på killsidan än tjejsidan.. gör inte mig så mycket iof, men får la se hur poppis det blir hos killarna... =P
Jaja.. imorrn ska ja göra massa saker.. tänkte gå upp hyfsat tidigt å åka å träna.. sen ska jag handla.. göra tårta.. bränna skivor.. åka till systemet... välja kläder.. fixa mina naglar.. göra potatisgratäng och sallad och välkomstbål..  och sen kommer tjejerna klockan fem så ska vi grilla innan allt annat folk kommer.. så det gäller nog att inte va uppe allt för sent ikväll..
Det lät lite lockande att gå ut, men det får jag nog hoppa..
jag och Daniel ska ut till havet nu för ett litet kvällsdopp... ska bli skönt, jag som har suttit å svettats på jobbet idag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0