Havet

Solat å badat idag..
Gjorde pastasallad me kyckling till mig, Mikael å Victor.. dom blev så glada =)
Blåste rätt skönt vid havet så det blev inte så jättevarmt..
Jag vill ha en båt..
Men förhoppningsvis har Victors pappa köpt en Nimbus 28 fot eller vad det nu var... gööööööttt.
Me like!!

Imorgon ska jag och flickorna på allsång.. hehe, på fästningen... lite mobbat, men Måns kommer dit..
Hehe, Måns från idol.. han är ju så söt..
Var även där för tre veckor sen när Ola var där.
Det var typ 40 tjejer i 12 års åldern framför scen.. åsså va de massa pensionärer.. åsså var det jag och mina kompisar som satt där på en filt å chilla i solen å drack cider.. =)
Nä, de va faktiskt jättemysigt.. det blir säkert toppen imorgon också...

Nu ska ja ut å ta mig en liten springtur.. kommer svettas ihjäl.. 27 grader ute ju..

Och ja... angående senaste inlägget.. Det ringde sen.. *glad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0