Illa...

Fan va sur ja blir.. nio nya kommentarer... fasen va roligt... näää, för alla va spam..
Blir så trött.. nu kommer det antagligen fortsätta så me..

Igårkväll träffa ja Rasmus för sista gången på ett tag... åkte in i lumpen imorse... gonna miss him!!
Sen blev det allt som jag ville efter det =) Mycket trevligt!!!

Idag har ja segat.. sen har jag å Mikael kollat på lägenheter.. =P
Sen hyrde vi film, Wallander, den senaste.. träffade Martin på parkeringen utanför Videomix.. så han hängde också med. den va rätt bra..
Nu ska ja snart sova, för imorn börjar ja träna tidigt, å sen har ja första träningen imorn..
Blandade känslor.. ska bli gött att få träna varje dag, å få bort tankarna från allt annat.. men det känns som att sommaren är över för denna gång, å nu börjar alvaret.. Självklart kul att träffa alla igen..

När ja var hemma hos Mikael förut så läste jag hans syrras KP-tidning.. På kropp & knopp sidorna läste jag en insändare.. en kille som "just kommit i puberteten".. Han skrev att i skolan fick han stånd... två gånger per LEKTION!! Var säker på att det skulle stå per dag, men nä nä.. Stackarn.. det blir typ 10 ggr på en skoldag.. E de så illa för er killar i början alltså??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0