Natt

Seg dag.. vaknade och åkte till jobbet..
Och det kändes som att jag jobbade i hundra år!! Jag hade ändå rasterna, och då brukar det gå fortare.
Nåt som var gulligt var väl när jag löste rasten i minihuset, där föräldrarna kan lämna sina barn när dom ska handla..
En liten kille på fyra år lekte med barbiedockorna och förklarade för mig å Sofie att killen å tjejen var kära i varanda... han var så söööt =)

Idag hände också nåt annat lite roligt, för andra gången.. Var ju tränare på konståkningsläger i början av Juni. En förmiddag var jag på intervju på citymail, så jag missade morgonträningen med de minsta barnen, och Angelica som jag var tränare tillsammans med berättade varför jag inte var där. För någon vecka sen kom en av tjejerna jag tränade och handlade med sin mamma, och var jätteförvånad att se mig där..
"Va?! Blev du inte brevbärare?" sa hon förvånat..
Och idag var en annan av åkarna där och frågade samma sak.
Blev så förvånad att dom kommer ihåg sånt.. men det var gulligt =)

Efter jobbet ringde jag å Mikael varandra typ 10 gånger ihopp om att komma på något kul att göra... lyckades inte med nåt sånt där superbra.. men vi åkte in till stan å fikade tillsammans med hans andra kompis. Satt nån timme på tintin å tjötade, å sen tog vi en promenix på Avenyn.. såg en gammal killkompis på en uteservering, så sms:ade honom, å sen gick vi dit å sa hej.. De va skoj å se honom, riktigt länge sen sist!!

Nu sitter jag å laddar ner winnerbäck låtar.. Har inte vart nåt större fan av honom, men efter en grymt mysig händelse igår så blir det ett måste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0