Suck

Jaaaa... va inte ens sugen på att gå ut, men hängde me bara för att inte sitta hemma  å tycka synd om mig själv typ..
Sen gick de åt helvete me allt.. super trevlig förfest, verkligen.. men jag borde ju räknat ut att det skulle bli så här sen..
Tog bussen hem själv när alla andra gick ut...
Kan inte riktigt ringa nån nu heller..
Sofie e i smögen..
Andra Sofie e me sin pojkvän  å sover garanterat..
Hanna e ute
Sofie e också ute.. tillsammans med den viktigaste just nu
Rasmus också..
Mikael e i malmö..
Victor sover..
Daniel e ute.. jag var ju med honom, men gick

Inte för att jag inte KAN ringa... dom e dom bästa.. dom skulle säkert lyssna å bry sig.. men jag vill inte förstöra deras kväll..
Har suttit ute och pratat med lillebror nu på altanen i en halvtimme..
Han e väl helt underbar ibland som lyssnar å tröstar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0