åååh..killar

Dom e så grymt sega på att bestämma saker..
Efter att jag ringde Dennis å frågade om det blev nån havsutflykt idag så har jag hunnit:
*leta fram min Paul Frank beach bag
*leta fram mina flip flops
*leta fram min dove glittriga bodylotion
*byt kläder typ tre gånger å hittat en fin strand outfit (gul fornarina kjol å vitt linne)
*letat fram min bikini (som låg i  tvätten)
*tvättat håret (vilket jag tänkte skita totalt i, men gjorde bara för att jag inte hade nåt å göra
*pratat i tel me mamma som sa att det nog va helt ok att gå ut i solen, sist ja hade halsfluss va vi trots allt  i malaysia
*hittat TVÅ näst intill olästa glamour tidningar (mycet oväntat)
*letat fram mitt guldiga diadem som vart borta i två veckor (som låg i badrummet)
Tillslut  (ni kan ju tänka er att det tog rätt lång tid att hinna allt det) ringer han, åsså säger han, vi kommer snart å hämtar dig.. men VAR FÄRDIG!!!!

Jag har ju vat färdig hur länge som helst ju... Ååååh... Men jag tycker om dom ändå förstås =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0