Cocktailklänning

Käkade lunch me Ellen idag.. mycket trevligt, ses alldelles för sällan enligt min mening. Hon ska ha studentskiva i Maj me tre andra kompisar.. ska bli såå skoj.. hon sa att hon väntar sig ett tal av mig eftersom vi vart kompisar sen hon va två år och jag fyra... hm.. jag vet inte det jag =P
Skulle iallafall vara cocktail tema på deras studentskiva, så jag måste ut och shoppa mig en cocktail klänning, nån som har ett bra förslag så får ni jättegära berätta =)

Sen såg jag några suuuuper fina sommarklänningar på Bik Bok från oneteaspoon.. såååå fina, i want, iwant... synd att jag har jobbat sååå lite de senaste.. =(

Fick tag på dem om jobbet idag me, gött, har bestämt tid för ett möte nu, om två veckor eller vad det nu blev, spännande =)

Imorrn ska jag och Hanna ha Spa-dag hemma hos henne... med ansiktsmasker å gurkor på ögonen å sånt, hihi, åsså ska ja ta me bikini för vi ska bada i deras jacuzzi.. åsså ska vi äta god mat å så.. wiiie, kommer bli så mysigt =)

Kommentarer
Postat av: hannahsthlmh

åhh..mysigt med Spa-dag=)!

2006-03-15 @ 00:13:40
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0