Discobowling

Igårkväll va vi på Discobowling.. det var hur skoj som helst. Jag har väl inte bowlat sen högstadiet nån gång, men jag gjorde tillome en strike, hehe, grymt stolt =)
Eftersom det bara är två veckor kvar till VM så blev det förståss inga alkoholhaltiga drycker till mig, det skötte Jonas kompisar så bra själva.. Endel blev extremt fulla, och det var VÄLDIGT nära att vi blev utslängda, fick mer än en tillsägning av vakterna om man säger så...
Men vilket ställe alltså, ska lätt dit me mina kompisar nån gång efter VM när jag också kan festa till det lite =P

Melodifestivalen ikväll då... vi har haft en liten diskussion i sängen imorse om hur kvällen ska se ut.. Jonas vill va här på Tjörn och va me alla sina kompisar, men jag ska träna klockan 8 imorrn, så jag sa att de blir så sent om jag ska åka hem efter det.. sen ringde Hanna och frågade om inte jag och Jonas ville va me henne å Ted ikväll å kolla.. men Jonas ville ju vara här, å precis efter det ringde Ted (inte Hannas Ted utan Jonas kompis) å sa typ: Jonas, du e la me å kollar melodifestivalen ikväll.. *suck*
Nu har Jonas åkt iväg å hämtat sin subwoofer (om det stavas så vet jag ej) eller vad det nu var, och alldeles nyss ringde de på hans mobil som han glömde, då va de hans andra kompis som frågade om vi skulle va me ikväll å laga middag å kolla melodifestivalen..
Suck, ja tror jag kan se mig som besegrad.. men, men.. om jag åker hem direkt efter melodifestvialen e jag hemma innan elva, å innan dess lär jag ju inte gå å lägga mig i vilket fall, så det får väl bli så antar jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0