More

Oh.. nu när jag äntligen hade samlat tillräckligt energi för att gå å tvätta bort sminket och borsta tänderna fick jag en liten chock när jag kom in på toaletten... Där på golvet låg senaste numret av tidningen More..
Enda gången jag tidigare sett en sån tidning i vårt hus har vartnär det legat en i min pojkäns väska när han kommit från lumpen, och han har inte vart hemma hos oss sen i helgen, å den låg inte där igår
Det badrummet används bara av mig och min bror... alltså har min pyttelilla bror gått å köpt en more tidning...
Alltså, han är ju inte så pytteliten längre.. men det är ju just det som är så konstigt för mig..
Jag har läst dom där tidningarna själv.. det är ingen stor grej alls egentligen, det finns jättemycket intressanta reportage i dem, och inte alls bara nakna tjejer.. men va fan... min brorsa kan inte köpa sånna tidningar... han e för liten!!!!
Sen kan man ju spekulera över varför den låg på toaletten... men jag tänker utgå från att han behövde sitta där länge och bajsa och behövde något att läsa under tiden.. alla andra alternativ går fetbort!!!!!

Kommentarer
Postat av: pauline

hej :)

klänningen komemr från asos.com, och jaa den är verkligen söt som socker!

2006-03-24 @ 11:12:35
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha även om han nu gjorde det som du inte vill veta. Big deal, alla gör det då och då.. tjejer som killar. :)

2006-03-25 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0