Skola

Idag var det skola.. och jag var helt sjukt trött hela dagen.
Fattar inte hur jag ska lära mig allt som vi gått igenom i skolan, allt e som ett enda virr-varr typ, men, men..
Sen var det träning.. och vi fick ÄNNU mer stenar till klänningarna, gaaaah, vet inte hur jag ska hinna.. men ska vara med Daniel på onsdagkväll iaf, och jag upplyste honom om att han får komma hit å umgås med mig medans ja grejar me klänningarna..
Som tur är har jag så mycket makt över honom så han hade inget att invända =P

Haha.. igårkväll kollade vi på gamla videofilmer från när jag å lillebror var små.. man säger så mycket roligt när man e liten.. en klockren kommentar av mig..
Mamma sitter i köket och matar lillebror och jag går ut i hallen och ropar till mamma att jag ska gå ut.. Jag kan väl ha vart en 5 år eller nåt. Då säger mamma: "jag kommer alldeles strax, för overallen kan du ju inte ta ner själv", varpå jag svarar: "nej, det kan jag inte... för den e på dagis"
Haha, ok, kanske inte blev så roligt när man läste det, men det lät så kul när jag sa de va :P
Skola imorrn igen så får väl hoppa till sängs nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0