Chaufför

Minns att mamma sa nåt i förra veckan om att jag skulle köra henne lite idag ifall jag ville ha bil i veckan när hon vart i Prag... svarade väl ja i farten, men var inte riktigt med på allt..
Hehe, hämtat henne på jobbet nu, kört henne till frisören, väntat på att hon ska bli färdig, hämtat henne där å kört hem henne..
Sen ska jag köra henne å pappa till nån fest ikväll å sen hämta dem senare ikväll/natt..
Hm.. det e sol, jag ska plugga hela dagen (vilket iof har blivit lite stört nu pga av körning), men det hade vart grymt gött å hitta på nåt kul ikväll, typ grilla å dricka lite eller nåt, men nä nä, inte de ne, nu ska ja ju köra..
Har man lovat så har man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0