Fredagen

Igår hade jag och Sofie picknick.. Det var jättesoligt när jag gick ut, så jag tog kjol å linne... i stan var det ingen sol alls :( frös!! Men vi köpte iallafall sallad  på paprika, supergott. Å nypressad jordgubbsjuice och kaffe latte i en kiosk, å satte oss vid vattnet å snackade.. Mysigt, mysigt..
sen gick vi i stan, å Sofie shoppade hur mycket som helst, å ja ingenting, för jag e hur pank som helst. Hittade där emot JÄTTEMYCKET fina saker som jag vill ha. Bland annat en ljusgul omlott klänning på mango som jag blev helt kär i... Ska nog fjäska lite för mamma =)
Sofie köpte skitfina Gucci-glasögon också, med en jättesöt liten geting på.. det var tydligen nån limited edition eller nåt, skitsöta iallafall..

Tränade till tio igår.. så segt på en somrig fredagkväll, men, men... sen träffade jag Dennis kompisar.. Kändes jäkligt skumt att göra det när han inte var där, men, men.. e himla glad att dom sa till mig å hänga med, för annars hade jag bara åkt hem å haft tråkigt efter träningen.
Var nere vid älven där det var sjukt mycket folk, å typ lite eldar och sånt. Mysigt värre var det..

E lite småbakis nu, eller nej, egentligen inte, men lite seg sådär.. Kom ändå hem vid halv två eller nåt så det var ju inte så farligt.
Nu bär det snart av in till stan för att massera på Göteborgs-varvet.. blir nog skoj.. =)

Kommentarer
Postat av: Björn

Jo, finns det nåt finare än Gucci solglasögon? Nej, inte mycket...jo, Chanel om man é flicka...

ha det så bra!

2006-05-15 @ 17:21:57
URL: http://bjorntje.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0