Lista

Listan tagen från Pauline

Tio första:
Första bästa kompis: Ellen, fortfarande kompisar =)
Första bil: Har ingen, det blir nog en snygg hoppas ja..
Första kärlek: Jonas på dagis
Första husdjur: fiskar... men dom dog =P
Första semester: Hm, första, det var väl typ hos farmor på Visingsö eller nåt
Första jobb: sommarjobb på SKF
Första köpta skiva: hm.. jag vet inte.. kanske Arvingarna
Första riktiga kärlek: Hur definierar man riktig..? Joakim eller Victor då..
Första piercing: har ingen sådan..
Första konsert: Bacsktreet Boys =)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Rekordelig skogsbärcider 7.0 tror jag =P
Sista bilfärd: När Victor skjutsade mig hem från Eric igår
Sista filmen du såg: Hm.. längesen jag såg på film nu.. Narnia med Dennis tror jag
Sista ringda telefonsamtal: Till Victor
Sista bubbelbadet: igår =)
Sista spelade cd: Blandskiva i bilen
Sista kyss: Jonas innan han åkte till lumpen
Sista gången du grät: typ tisdags kanske
Sista måltiden: Grillad panini med sallad idag på lunchen

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nja..
Blivit arresterad? Näpp
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, nästan iallafall
Varit på tv? Japp =)
Fått ditt hjärta krossat? Ja, det har väl hänt, men längesen
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Näää
Haft ett one night stand? Ja..
Busringt till nån? Haha, ja många gånger..men längesen

Sju saker du har på dig:
1. trosor
2. bh
3. strumpor
4. fornarina jeans
5. gult linne
6. svart diadem
7. silvrig CK-klocka

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat TIDIGT för att plugga
2. cyklat till bussen
3. sovit på bussen istället för att plugga =p
4. gjort tenta
5. käkat lunch med Adde
6. snackat med Kay på MSN

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. telefonen
2. datorn
3. skridskorna
4. solglasögonen
5. min supergoa säng

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Hanna
2. Daniel
3. Adde
4. Ellen

Tre val:
Svart eller vit? Vitt
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. Simma med delfiner
2. Åka på en riktigt lång resa

En sak du ångrar:
1. Oj.. EN?! =P

Kommentarer
Postat av: Björn

wow...naaaajs ;)!

2006-05-15 @ 19:49:53
URL: http://bjorntje.web-log.nl
Postat av: Berga

Kul lista kanske kopierar den om jag vågar svara på allt =/ Angående ditt inlägg i min blogg krävs det mer än nya kläder för att göra mig snygg ;)

2006-05-15 @ 22:14:53
URL: http://berga.blogg.se
Postat av: Anonym

:'( Känner du inte att du kan prata med mig om allt...fick en liten sten i mitt hjärta! men men..ses imån på träning!

2006-05-15 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0