Liten miss av 3

Hm, för några dagar sen ringde någon från mobiloperatören och frågade om jag ville förlänga mitt abonnemang å få en ny mobil.. Visst tänkte jag, min gamla mob e typ paj så det var lämpligt =)
Idag fick jag två avier på posten.. tänkte att det kanske va mobilen, å kanske nåt extra paket me laddare å sånt eller nåt.. åkte å hämtade det, och blev lite misstänksam när båda paketen var identiska..
Hm.. öppnade båda och japp, mycket riktigt. Dom hade skickat TVÅ mobiler..
Min bror som har tre kontantkort blev genast inställsam och ville ha den ena..
Men hur funkar det egentligen.. Om man får en avi på posten å går å hämtar det, får man behålla det då eller?
Typ alla jag pratat med har sagt att de tycker jag ska avvakta typ en vecka eller nåt å se om dom hör av sig.. Men jag vet inte.. pappa tyckte att jag skulle ringa, och propsa på att få nån form av belöning för att jag var ärlig, typ gratis sms eller nåt =P

Förövrigt har jag nu TJUGOÅTTA auktioner på tradera, och då har jag ändå inte lagt upp allt jag vill bli av med ännu. Shit, tur att jag tog tag i det här, visste inte att det fanns SÅ mycket kläder i min garderob som jag aldrig använder. Men, men.. än så länge e de ju ingen som har bjudit på nåt tyvärr =(

Kommentarer
Postat av: **

Varför har ni inte en klädbytardag alla skridskokompisar?
T ex bara linnen för hur många linnen tror du att ni har totalt som ni inte använder :-))))

2006-05-23 @ 11:10:38
Postat av: **

Varför har ni inte en klädbytardag alla skridskokompisar?
T ex bara linnen för hur många linnen tror du att ni har totalt som ni inte använder :-))))

2006-05-23 @ 11:10:43
Postat av: Jag

Du kanske får du två tele abonnemang oxå?
Avvakta e mitt tips!

2006-05-23 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0