Lördagseftermiddag

Kom just hem från ishallen... kändes lite onödigt att vara där.. för dom hade slagit ihop 1B kursen med 1A kursen, och jag har redan gått 1A, så det var typ repetition bara.. jaja, det är väl bra att fräscha upp det lite kanske..

Har vart lite trött, Daniel drog med mig ut igår.. nykter utgång dock, tack och lov.. Vi gick till O'learys för att se om det var nåt kul folk där.. men det ösregnade och dessutom e de ju helgen innan löning.. Vi såg 2 pers vi kände, sen kände vi inte ens igen nån annan... å detta händer i en LITEN stad där man oftast kännr typ alla.. jaja, ni fattar att det var dött..

Ikväll blir det eurovision song contest.. hoppas det går bra för Carola =)
Jag hade velat gå ut idag eller nåt, men nja, ska ju upp tidigt imorrn igen på kursen.. får väl se va som händer dock..
Pratade med en kompis i veckan å frågade vad han skulle göra i helgen.. svaret var dricka öl och skratta åt raggarna..  Va?! Jag fattade ingenting, vilka raggare.
"men hallå, det är ju kungälvs cruisingen i helgen, visste du inte det". Haha, jag har nog visst missat det.. tydligen nån raggargrej som e varje år i Kungälv.. jaja.. känner ingen större förlust =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0