Otroligt

Vad som är helt otroligt är att jag klarade tentan igår.. My Good!! Det trodde jag verkligen inte, men, men.. så är det, och det är såååå gött att inte behöva tänka på det där mer =)
Pluggade ALLDELES för lite. Skulle egentligen gå upp tidigt i söndags å pluggat hela dagen, men nej, nej.. i lördagskväll var jag och Daniel först hos hans tjejkompis å förfestade med dem.. å sen skulle dom in till stan, men ja orkade verkligen inte, så övertalade Daniel att stanna hemma, åsså gick vi hem till Eric som hade välkomstfest för 4 goa pojkar som vart ute å rest i fem månader... uss, bruna å äckliga va dom =P ne, men det var skitkul.. så jag började väl inte plugga förrän vid två eller nåt i söndags... å bakis igen såklart =P

Jag fattar inte hur jag kan vara helt sjukt trött hela dagen i skolan, å vara nära att somna hela tiden typ, å sen när jag kommer hem är jag inte alls trött.. Hm.. skumt, verkligen!!

Sitter å väntar på att åka till träningen, men det e iof massa timmar kvar.. tränar inte förrän 21.30 idag så.. så trött på sånna dåliga tider.. men, men.. har inget bättre för mig idag iallafall, så det funkar väl..  


Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis! :)

ha 1 trevlig kväll

2006-05-16 @ 19:13:45
URL: http://bjorntje.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0