Allting snurrar..

Slutade tidigt från jobbet idag, men fick ändå massa gjort..
Skönt att något är positivt.
Gick med Robin å Jonas till Thai Lee där dom skulle ta en öl med Fritz och Patersson..
Det blev ju dock lite mer än en öl för dem.. å jag som ville gå å fika å käka baguette fick vänta skitlänge.

Sen när vi äntligen kom till cafét så stannade jag inte länge iallafall, för det finns saker jag bara inte pallar med just nu... så jag var tvungen å gå.. kände bara för att lipa typ.

Sen är det något annat som känns jäkligt konstigt.. och det är att det faktiskt finns en person som verkar känna typ precis lika dant som jag gör just nu... iallafall vad man kan tolka genom att läsa dagboksinlägg på nätet... Tyvärr så är det en person som jag väl inte riktigt går ihop med..
Men det känns skumt att läsa saker som passar in så jäkla bra så att man lika gärna kunnat skriva det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0