Lägenhet, McDonalds och One Tree Hill

Fan fan fan... den jäkla skitlägenheten har gått upp typ 100 000 nu..
skiiiit.. Pappa sa att han fortfarande är med och bjuder, men han lät ju inte peppad på att vara med speciellt länge till...
Å jag som så gärna vill....!!
Nu när jag å Anna kunde bli grannar å allt =P

Jag vill till Mc Donalds nu.. har ägnat gårdagskvällen och dagen idag åt att titta på One Tree Hill avsnitten som jag fick i deras MovieMeal. Helt såld är jag, vill bara se mer..
Lucas Scott.. Mmmm, give him to me...!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du räkna alltid med att lägenheter går upp 30% så blir du inte besviken....

2006-11-22 @ 14:55:06
Postat av: Anonym

var vill du bo?

2006-11-22 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0