telefonkö

Sitter i telefonkö hos tre kundtjänst..
Lyckades tappa min mobil när ja va ute å åkte moppe på jobbet förra veckan, sååå störande..
 Har iallafall fått ett nytt sim-kort nu, så måste ringa dem och aktivera det.
Imorn ska ja in till stan å kolla på ny mobil... dyrt.. men, men, ett måste. Använder min brors gamla mobil nu, som jag också använde innan, som från början är mitt ex telefon.. haha, helt värdelös är den..

Idag på jobbet ringde Robin å ville att ja skulle hämta honom, för han mådde tydligen jättedåligt..
Det e sjukt vad killar tycker synd om sig själva när dom blir sjuka..
Förra veckan va både Johan å Jonas jättesjuka, och det var inte klokt va synd det var om dem, å nu samma sak me Robin =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0