Slut

Känns bra att vi iallafall har pratat... tillslut.
Fast det var mest jag..
Å det känns faktiskt skit att det e slut, men det känns bättre än hur det var innan.
Det är inte det här jag vill.. men det finns inga alternativ just nu.
Jag önskar att jag visste vad som hände, när du blev till en helt annan person.
Vad hände med den personen som jag blev kär i..?!
Har inte sett till den på flera veckor... men det gjorde jag i natt.
Å det är väl därför det känns jobbigt nu.
För det var lättare när man kunde tänka att det inte var nåt att förlora, att du ändå inte är en person jag vill vara med...
Men i natt så var det inte så... då var jag med den finaste.. den personen jag blev kär i... som bryr sig..
Jag kommer sakna dig... så det gör ont..!!


.:you're not the person that you used to be:.
.:the one I want who wanted me:.

You are always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0