Mobbad

Har ringt typ varenda människa jag känner som bor nära mig.. men näää, inte en enda person som vill leka me mig.. *suck* Värsta goa humöret var jag på när jag kom hem från träningen..skittrött, men fast bestämd över att inte sova bort min lediga tid.. Men nu sitter jag bara här å har skittråkigt..

Morgonträning imorse då.. sen var jag och mamma på bokmässan och shoppade loss totalt, vi köpte säkert 20 böcker... massa nice pocketböcker... undrar bara vilken man ska börja med =P

Igårkväll var jag typ två timmar på sjukhuset med mina kära killkompisar (läs fotbollshuliganer) som hamnade i slagsmål kvällen innan när de var ute på krogen.. stackars Robin fick stanna hela natten på sjukhuset.. men dom lever allihop iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0