Aaaah

Jag får lite lätta dampryck här framför datorn eftersom mitt internet envisas med att sluta funka hela tiden.
T.ex alldelles nyss när jag skrivit ett relativt långt blogginlägg..
Fasen.. måste ringa Bredbandsbolaget och kolla detta... orkar icke med sånt här!!
Speciellt inte när man är hemma från jobbet vilket jag vart idag, och kommer vara imorgon också..
*arg*

Idag har jag iaf vart sjukt duktig, och rensat ut supermycket kläder ur min garderob..
Det låg kläder över hela mitt golv förut, och jag orkade bara inte plocka in dem, för det var fullt i varenda låda och hylla. Så bestämde mig för att vara riktigt kritiskt och plocka bort allt jag inte använder.
Och jag måste ge mig själv en stor applåd..för nu finns det massa plats i min garderob... eller nä.. kanske inte.. det var ganska överdrivet.
Och det finns absolut inte plats för alla Johans kläder, hur det nu ska gå när han flyttar in...
Senare problem!!!!


Kommentarer
Postat av: berga

kul att du offrade dig för att skriva en snäll kommentar =) Det mesta flyter på i nya lägenheten, köpte egen tvättmaskin och fåtölj idag, det blir skönt. Vad ska du måla i för färg då? Har ni uppehåll i skridskoåkningen nu eller kör ni året runt?

2007-04-19 @ 22:05:42
URL: http://berga.blogg.se
Postat av: jag

skriv i Word och kopiera in i bloggen........

2007-04-19 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0