fredagskväll

Kommer nog aldrig somna... Älsklingen e sjuk, eller kankse inte så sjuk.. men typ helt utslagen av pollen å astma å sånt. Så la mig me honom i sängen en stund, å somnade, åsså sov vi typ 2½ timme..
Var sjukt jobbigt att behöva gå upp å fixa nåt å käka innan jag skulle iväg å träna till elva..

Nu har jag fått tillbaka min dator, rensad från all skit som fanns på den förut.. så nu funkar den riktigt bra =)

Om jag har tur mår Johan lite bättre imorrn, så kan vi åka till Ikea och köpa säng.. Vi målade förra helgen i sovrummet... blev jättefint. Men nu ska vi typ köpa sänggavel, sänglampor å hyllor å lite sånt.. Johans snälla mamma har sagt att hon ska betala sänggaveln åt oss. verkligen supersnällt.. och då har vi råd med lite annat fint istället.. toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0